video - 21 februari 2010



Hello.

Var först hur skakis som hellst när vi klev ur bilen vid stallet men det släppte när vi gick mot hagen. Vi tog in dom och la på dom täcken så snön skulle försvinna och sen gick vi fram å tillbaka till banan för vi gjorde ett typ "snö-hinder", men det sprang dom ju bara igenom, haha -.-

Hanna red inte utan höll på med lite trickträning osv med kalle medans jag satt upp å red på ronja. Kände att jag behövde göra det. Kändes inte helt 100% bra och galoppera kändes inte så lockande. Men några galoppsprång blev det iallafall. ett steg i taget.

Sedan släppte vi hästarna lös på banan och tränade dom lite. Dom följde oss som två hundar kan man säga. Åsså när vi tränat i skritt ett tag så sprang vi lite med dom. Blev skittrötta alla fyra och filmerna gjorde vi efter att ha hållt på i cirka tre timmar. Så både vi och hästarna var trötta så blev mest bara att jaga igång dom. Ronja var så jäkla sur när man bad henne springa, haha. surmärr.

Men känner att det som hände i tisdags inte påverkade mig så mycket idag. Var mest bara försiktig med henne. Vi, eller jag, måste bygga tillbaka den där tilliten jag hade för henne.
Men detta ska göras om fler gånger! = nästa helg, haha. puss.







väldigt oseriöst, haha. Om ni vill höra vad vi säger så får man nog höja ljudet en aning.
Fler bilder/filmer kommer i ett annat inlägg då jag måste föra över också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0