bio - 8 januari 2010

Hej på er!

Jag och magda stod och stekte pannkakor i två timmar och sen när vi skulle käka dom tog de slut på 5 minuter. haha bra jobbat! Å då hade klockan hunnit bli fem å då tog vi min minispark och drog hem till mig. Det tog en timme att ta sig dit, haha... inte våran dag idag? Nädå det löst sig. Terror var här på besök också så han terroriserade lite. Men aa, när vi var hemme hos mig slängde jag i linserna och sen gick vi hem till magda som tog typ tio minuter, hehe.

Hennes pappa skjutsade oss sen direkt till bion och vi kikade på Avatar. SÅ JÄVLA BRA FILM! Satt tre timmar i sträck och stirrade utan att röra en min. Jag var så sjukt inne i filmen. Medans så hann magda somna, hahaha! Men shit, asbra film, verikligen, helt seriöst, ojojoj.

Efter bion kom magdas pappa å hämtade oss igen och sen raka vägen hem å här sitter jag nu. Sjukt trött, men ändå så sjukt pigg? haha.. Imorgon klockan halv tio ska jag upp (eller.. kanske snoozar lite, haha) men ska iväg till stallet elva iallafall. Får se om mamma skjutsar dit mig, skulle tro det. Bara för att vara snäll. tss.. xD
Sen är det rida som gäller. På min nallebjörn. Aa, vi får höras imorgon. pyss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0