fredag - 22 januari 2010

Ops.
Glömde bort å blogga. Kändes redan som jag bloggat idag? Wierd.

Skoldagen gick rätt fort. Var bara jag å magda, och siri. haha. resten, eller ja, resten å resten.. emma å linnéa e sjuk och julia var ledig så idag var det verkligen tomt! Men det rullade på bra ändå. Matten var nog den segaste lektionen på hela dan. Usch. Annars så aa, som sagt, gick det undan.

När jag hade klivit av bussen och var upp för backen vid mitt hus skickade hanna ett sms där det stod "vi åker nu". Så jag sprang resten av vägen och skyndade mig på med kläderna och sen åkte vi iväg. Red Sota eftersom nallebjörn fortfarande inte fått några skor med broddar. Trökigt. Men Sota är alltid lika taggad på att springa, å tävla mot Strimma, men vi vann inte idag =(   nästa gång då jävlar!

Kom hem å käkade sen. Å sen så har jag duschat och kikat på teve. Ska bortsta tänderna, läsa boken och sova nu hade jag tänkt. Sen upp halv nio imorgon och åka till Nytorp! Ska bli spännande. Kommer hem runt tre-fyra-fem och då bär det av hemmåt en stund. Sedan ska vi skjutsa mamma till Gävle och på hemvägen svänger vi förbi donken. I LOVE U DADDY! Men vi hörs imorgon nån gång på kvällen. pyssss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0