funderar - 9 januari 2010

Hej alla som inte har något liv =D

Har gjort allt å ingenting under kvällen. Men hållt mig borta från datorn iallafall, hehe. Funderar på hur jag ska jag ikväll /slasch\ imorgon. Om jag går å lägger mig sent och går upp tidigt. Så jag somnar imorgon. Eller om jag ska ta å njuta av min sista sovmorgon och inte kunna somna sen imorgonkväll? haha, blir nog det andra förslaget. Går ju bara till typ elva på måndag om vi har vanliga lektioner så då är det lugnt.

Nej nu ska jag ta å sätta på teven å kolla om någon bra film går, eller nått trevligt pogram. Annars gör ja kväller å läser några kapitel extra i boken. Sjukt vad jag läser! Hatar boken för det. Men man kan ju inte sluta heller..

GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0