fyyyfaaaan - 3 januari 2010

Tjooooaaaaaaaaa.

Jag har aldrig i hela mitt liv varit så trött som jag var idag. Fiiifan för dig hanna, haha!
Åkte ju med henne upp till stallet och vi tog in strimma å kalle. Så gick vi ut och gick med dom och pullsade igenom snön. Eller ja en skoter hade kört där. men det var så sjukt jobbigt att gå där ändå. Plus att hästarna skulle tränga ut en i den djupa snön också. Shit vad jobbigt det var, haha...

Gick i ungeför 1½ - 2 timmar. När vi hade bara en liiiten bit kvar (värsta biten) så höll jag seriöst på att dö. Får så sjukt ont i halsen när jag anstränger mig. Det gör lix ont när man andas. Usch, inte kul. Fick världens huvudvärk när jag kom hem men smällde i mig en alvedon och hoppade in i duschen. Sen käka och nu har jag bara legat i sängen framför datorn. Orkar inte göra något annat. Orkar inte ens byta sängkläder! Dom ligger där på stolen och väntar på att jag ska ta upp dom, haha, men näe, jag orkar seriöst inte!

Och klockan är knappt sju. Wierd. Trodde den skulle vara mer. Då kan jag sätta på nån film. Typ kenny starfighter som emma tjatat på mig att jag ska se. Men den verkar så, tråkig? Haha, sätter nog på någon annan.. Nu ska jag sluta babbla... jisses... aa heido.

Kommentarer
Postat av: emma

TRÅKIG?! är du dum du eller :oooooo DEN ÄR ALLT ANNAT ÄN TRÅKIG!!!!!! :o

2010-01-03 @ 21:25:47
URL: http://emmaaeeriksson.blogg.se/
Postat av: hanna

haha sorry (A)

2010-01-07 @ 12:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0