hungry - 29 januari 2010

Hej på er igen.

Ligger varmt å skönt nedbäddad i sängen med datorn. Tjockat i mig lite godis har jag också gjort, hehe.

Skoldagen gick skitsegt. Alla jävla lektioner som man hatar mest av allt ska vara dom tre sista (och varför just fredagar!?), matte engelska och spanska. Seriöst, det finns inget värre!

Men ja, tog mig igenom skoldagen utan störra problem. Blev en lång väntan på bussen när vi skulle hem, eller ja, bussen kom aldrig så vi ringde magdas pappa som snällt kom å hämta oss. Han var påväg hem från jobbet så han skulle hämta upp oss, men vi väntade i någon kvart till, å undrade vartfan han var, men han kom tillslut, åsså i bilen sen så sa han: "jag var klar, men inte riktigt färdig" haha, ursäkten för att han kom lite sent ;)

Men vi kom hem iallafall och jag slängde i mig en macka medans pappa tvunget skulle berätta och förklara för mig var hans å mammas stuga ligger. Onödig information, för jag ska aldrig åka dit. Men jag hade ju inget annat för mig så lika bra att få honom på bra humör.

Ikväll blir det slappt. Var ju borta igår, å ska antagligen vara hemma imorgon för terror å dom kommer hit. Älska terror =)  så då ska man nog ta å vila upp sig. Kanske skulle till magda, men jag vet inte om det var nå seriöst förslag, haha. Men vi får se hur kvällen blir. Så aa, nu ska jag käka tror jag, oxfilé & klyftpotatis är inte dumt de. pysss.

magda bjuder pån =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0