lördag - 16 januari 2010

Tja!

Sorry för uppdateringen, men igår så.... ehm.... jag gjorde faktiskt inte så mycket? eller jag somnade i soffan å sen var de käk. Å på kvällen så tittade jag på tv så jag hade ingen tanke på att sitta vid datorn ;)  Skoldagen rullade på med vanliga lektioner och fick åka med julia å hennes mamma hem, det var snelt =)

Imorse drog jag med hanna å hennes mamma till stallet. Nallebjörnen hade inte fått nå skor med broddar på så jag fick ta Sota idag. Red på ridbanan först och hanna visade hur jag skulle göra med tölten å traven. Gick iiinte så bra i början, eller inte i slutet heller.. haha. Svårt att rida islandshästar alltså! Men det var helt okej =D
Sen gick vi till åsen.. å när vi skulle galoppera upp för backen så stack kalle iväg från oss och då skulle hon efter och fyyfaaan vad fort det gick. å fyyyfaaan vad kul det var :D

Så dan har gått bra. Eller ja, halva dan har ju bara gått så resten av dan ska jag typ... Vet inte.. Nått ska jag göra iaf :D fårse vad som händer. sitter nu med en påse maltesers (a) pyssss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0