lördag - 30 januari 2010

Hej på er alla där som sitter å läser det här.

Aa, det var kul. Fast ne. Men okej, seriöst nu då.

Kom hem vid halv två-två igår och somnade kanske vid halv tre av olika skäl ;)
Satt klockan på halv tio och sprang upp halvt död och åt å fixa å sånt där. Åkte sen till stallet å red nallebjörn. Var längesen, å den idag första gången barbacka pån. Satt i spagat, kommer få träningsverk. Inte okej. Sen så var det svinkallt. Men vi klarade oss, trots frusna tår och ansikten. På tisdag åker jag upp själv. Blir spännande, kommer väl tappa bort mig en massa men äsch, haha.

Kom hem vid ett-halv två tror jag. Kollade inte på klockan men tror den var det iallafall haha. Jag hoppade in i duschen en snabbis å sen tvingade jag pappa att göra pannkakor. Å nu sitter jag typ barnvakt åt 6 ungar. Eller vet inte om det är mer eller mindre. Men dom håller sig på min lillebrors rum iallafall så jag tar det lugnt. Å nu när man pratar om trollen så kom två stycken in här. Inte så jättekul -.-  en står å petar näsan och den andra är besatt av katterna.. haha. Men jag ska väl ta å vara social med henne. pysss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0