lördag - 9 januari 2010

Hej på er.

Gick upp halv tio å slängde i mig frukost. Sen letade jag på massa massa maaaaaaaassa kläder att ta på mig. -25 ute så då gällde det att sätta på sig kläder! Vi åkte till stallet elva och red bara en liten bit eftersom det var så jäkla kallt. Stark å stor häst som kuta i full galopp i backen. SNACKA OM ATT RIDA FORT! Haha, ojojoj. Men än har hon inte slått min å strimmas galopp (eller ja hon skena) i somras. Men det kommer väl, haha.
Jag älskar min nallebjörn =)

Idag händer inte så mycket tror jag. Ska väl ta å ladda hem lite filmer som jag kan kika på. Under mitt varma täcke. hehe. Men först blir det en sväng in i duschen. pusshej.

nallebjörn.


Kommentarer
Postat av: Ellen

jag älskar nallebjörnar men inte hästar lika mkt (a)

2010-01-09 @ 22:58:19
URL: http://eehllen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0