måndag - 11 januari 2010

Heeejhejhejhej.

Taggade skolan nå otroligt imorse när man var halvt död, eller inte... Somnade runt halv ett igår kanske, kunde iiinte somna. Läste i den satans boken, tänkte läsa ett extra kapitel men det stod spökhistorier på det så jag tog det som ett tecken på att inte läsa. haha..

Var verkliiigen segt imorse och kändes inte ett dugg frästande att dra på sig mitt fundationpuder (som förövrigt är slut snart..), vettefan vad det är, men jag gillar det inte. Men för att skona alla andra för min äckliga hy så har jag på det. Ish.

Gick till bussen å stod å vänta där. Iiiiskallt, jao. Men bättre än att cykla iallafall. Sen så har skoldan rullat på, eller ja, dom tre lektioner vi hade. Haha.. Gick (!!!) sedan hem med magda i kylan. Var mindre nice. Kan det inte bli varmt någon gång? snälla?

På eftermiddan har jag bara legat under filten i soffan framför teven. Så jääääkla kallt är det. Håller på att frysa ihjäl bokstavligt talat. Men sen tillslut kom pappa hem å elda så då blev det lite bättre =)

Imorgon så är det skola somvanligt då, å jag längtar redan till sportlovet -.-
Sen efter är det första lektionen med nallebjörn och för nanna. Jag är NERVÖS! å hanna, du gör det inte bättre! Men ja, vi får hoppas på det bästa iallafall. Att jag fattar något av vad nanna säger, hon kanske snackar om sånt jag aldrig hört talas om. Då kommer det bli katastrof, haha. Men får lita på att det kommer gå bra å bara hoppas på det. Kommer vara så jäääkla nervös! Ojojojoj... pysshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0