måndag - 18 januari 2010

Hej!

Dagen har rullat på, med både med och motgångar, hehe. Åkte buss som vanligt till skolan imorse och magda var äntligen tillbaka efter att ha varit sjuk. Ett big plus, bortsätt från att båda var alldeles flamsiga, som det brukar vara när vi varit ifrån varandra, haha. Engelskalektionen var ett av våra mindra seriösa timmar idag, haha.

Skoldagen bestod av matte, där vi hade genomgång och fick reda på att det är prov vecka 5, kul att det är typ 50 sider kvar av kapitlet även..
Sen engelska, genomgång med massa gramatikskit, båring.
Tillslut så hade vi So, där vi skrev rätt mycket, tror jag aldrig jobbat på så bra med siri någon gång, haha!

Gick sedan hem med magda, skitbussar. Men det var väl bra med en liten promenad.
När jag kommit hem satt jag mig vid tvn, å somnade. Sen kom pappa hem och jag gick runt i huset, hade sjuuukt ont i huvve. Så somnade igen sen i soffan, väcktes av att pappa tappade makaronpaketet i golvet och makaronerna flög ur, hahah..

Mår lite bättre nu iallafall, men känner att jag håller på att bli sjuk. Å det är inte ett plus nu när det är mycket i skolan som måste hinnas med. Spanskaprov på fredag å hälsodagbok som måste in om några veckor. Funderar på om jag ska ta å börja med den idag, men näe. Blir imorgon istället, hehe. (då får jag både med ridningen imorgon å på lördag, smart!)

Nu blev jag plötsligt nervös inför imorgon också. Jisses... aa men nu ska jag nog ta å byta sängkläder, hoppa in i duschen en kortis och sen sova. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0