måndag - 25 januari 2010

Hej på er!

Alla klagar på mitt dåliga bloggande. Men var glad att jag bloggar överhuvudtaget! ;o

Aja skoldagen gick rätt fort, eller segt om man jämför med alla andra måndagar. För vi hade spanskaprov efter lunchen, å då brukar vi vanligtvis sluta men vi skippade fredagslektionen förra veckan så det var det värt. Tror det gick rätt bra även fast jag inte pluggade nå igår. Godkänt fick jag iallafall. Eller, ja hoppas, haha..

Sen så orkade jag å magda inte gå hem så vi väntade på att pappa skulle komma och hämta upp oss halv två. Så vi väntade först en stund i skolan med emma och linnéa. Började även där flumma sönder och skratta åt sånt som bara vi fattar, haha. Å linnéa å emma bara satt å kolla på oss, hahah. Sen så gick vi upp till ica och väntade med dom på bussen. Så gjorde vi en sång när dom gått, HAHAHAH SÅ JÄVLA BÄST!!!

Även att jag kommer ihåg den:

Vi går mot vääääääägeeeeeeen. (i bakrunden: vägen vägen vägen vägen vägen.)
Vi tvåååååååååååååååååååå (i bakrunden: två två två två två två två)
Tar ett andetaaaaaaaaaaag (i bakrunden: andas andas andas andas andas.)
Där kommer en med gul jackaaaaaaaaaaaaaa (i bakrunden: gul jacka guljacka guljacka guljacka.)
Hon heter Sonja (i bakrunden: sonja sonja sonja sonja)


HAAHAH. Och dom i parantes säger man skiiitfort. Fyfan vad vi garva. Sen döpte vi våran "sånggrupp" AHAH.. till GLC. För att det stod med grafitti på väggen på ica, hahah. Å tillslut blev det en dans också, haha... man ska aldrig lämna mig och magda ensamma. Slutar i katastrof. haha.

Sen gick vi ner till parkeringen vid pizzerian och brottades om en liten isplätt. Och höll på å flumma runt. Som två småbarn HAHA. Men ääääääsch :D


Kom hem sen iallafall och satt mig vid max x-box. Vet inte varför, men jag lära bara. Å sen har jag kikat på tv också. Sen har jag inte gjort så mycket mer. Ska äta nu iallafall. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0