nervös, hehe, ja - 4 januari 2010

Hej på er allihop.

Har tagit det rätt lugnt idag. Mest suttit framför tv:n och sen så har jag städat. Syster å hennes kille kom hit en stund och skulle hämta några spel. Sen har vi käkat å jag har bara gått runt å varit lite här å där. hehe. Imorgon åker jag å hanna upp till stallet och ska rida. Är lite ganska mycket nervös! Pappa är lite tveksam på hur mycket det kommer kosta men det löser nog sig. Den snåljåpen kan ta å sluta snusa så får han nog ihop pengar till något bättre som det här...

Men aa. Nu sitter jag och kollar på någon dålig film. Men ska ta å plocka fram grejer tills imorgon och sen gå å lägga mig. Måste upp tio imorgon =) pussgodnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0