onsdag - 13 januari 2010

Hej på er!

Imorse stod jag vid busshållsplatsen i 20 minuter och väntade. Tio över åtta ringde jag till mormor för annars skulle jag komma försent. Å sen senare hade hon fått reda på att bussen hade krockat. Duktigt.

Annars så har dagen rullat på i skolan med......

No - började med något nytt, böjde ståltråd och smälte fast den i glas. Som vi ska använda nästa gång. Skoj =)
Engelska - hade boring. Lyssnade på världens tråkigaste text och satt över i tio minuter. Alltid lika roligt.........
Spanska - HATA! satt först med verb, sen muntligt. kulkulkulkulnej.
Slöjd - Göra en höna å en kyckling, haha!
Svenska - Svenska författare. asnice.
Idrott - Volleyboll. ajajaj, min handleeeeeed.

KUL DAG, nej.
Efter skolan så fick jag sällskap av julia på bussen. Strax efter att hon hoppat av började bussen dampa somfaan. Dörrarna gick upp flera gånger och de pep hela tiden ;o  trodde den skulle sprängas eller något liknande. Uäk.

Sen hemma så har jag inte hunnit med så mycket. Somnade en stund tror jag och sen har dagen bara rullat på. Sååå skönt att bara göra ingenting! Imorgon är det torsdag och sovmorgon. Men måste fråga mormor om hon kan skjutsa mig annars måste jag ta halv nio bussen ( börjar tjugo över nio.....), eller gå... fyfan. Får se om det löser sig. pyss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0