onsdag - 27 januari 2010

Hej på er.

Var riktigt trött imorse och min kropp ville inte riktigt hänga med mig. Men jag kravlade mig upp ur sängen och gjorde mig iordning iallafall. Magdas pappa skjutsade oss till skolan och första lektionen var jag sjukt trött men tog tag i uppgifterna och gjorde klart dom utifall jag skulle vara borta imorgon. Men så blev det inte. Jag piggnade till och allt blev normalt igen =)

Jag glömde bort skoltröjan vi fick igår så det var bara jag som gick utan den, haha mobbad. Men var ju extra trött imorse så skyller väl på det då. Får köra med an imorgon. Skoldagen gick iallafall fort och vi hade skridskor på sista lektionen. Liiiiiiiite kul eller! Vi på göransson arena, de va fan enormt där inne. Om man jämför med jernvallen iallafall, hehe.

Direkt när jag kom hem så la jag mig på soffan och somnade. Pappa blev jättetjurig för jag inte vill vakna och äta. Så lärade gå upp ändå. Äckellappskojs. Men nyss sjönk lite glass ner i magen så nu ä den nöjd.

Imorgon blir det först skola, sen hem å vid kvart i fem kommer systeryster å hämtar upp mig så åker vi till farmor och farfar å käkar. Jag stannar sen kvar å sover där. Var så länge sen, å farmor kommer väl göda mig med massa godis å sånt där. Alltid lika härligt =D   Så ingen uppdatering imorgon om jag inte hinner innan vi åker, men troligtvis inte. pyss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0