onsdag - 6 januari 2010

Hej på er!

Igår somnade jag nog inte förrens klockan två skulle jag tro. Kunde absolut inte sova! Måste varit kaffet i negerbollarna som jag och min lillebror bakade... haha. Så sov till halv två idag. Var rätt trött och tänkte somna om, för det var ju försent att rädda mig från att jag skulle sitta upp ikväll också. Men nej jag ryckte mig upp och åt frukost. Tänkte höra av mig till magda angående bion som vi skulle gå på någon dag nu i veckan. Men mobilen var inne på mitt rum och jag satt i soffan så det blev inte av. Såg nu på julias blogg att magda ska gå med henne på bio, haha. Men aa vi får ta det någon annan dag, om hon vill se filmen igen annars så skiter ja i det :)

Hm.. Aa jag har somsagt inte gjort mycket idag. Dagen har bara glidit på å jag bara glider med. Alldeles för kallt för att gå ut och göra någonting. Mamma föreslog att jag skulle gå å hälsa på mormor eller till och med farmor och farfar. haha! Men aa, jag kanske tar tag i det å gör det någon dag. Skulle behövas. Men inte när det är såhär jävla kallt! ;o

Imorgon så ska mamma och pappa åka och kolla på en stuga en bit utanför torsåker. Mitt ute i ingenstans ofc. Men ja, vi får se om jag hänger med eller inte. Om jag orkar dvs. hehe. Nej nu ska jag ta och göra någonting annat. pusss.


ge hit sommarn. NU.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0