söndag - 10 januari 2010

Godmorgon! eller nått sånt..

Igår satt jag mig å lästa boken vid två, tittade sen på klockan och då var den plötsligt tre. Å då hade jag läst alldeles för mycket, shiet jävla bok!

Mamma väckte mig två imorse, dåligt trött eller. Kommer defenitift inte somna ikväll, haha. Men äh..
Ska snart hoppa in i duschen och sen blir det väl käka pizza mot kvällningen och sen är det "I en annan del av köping" som gäller, haha äntligen!! Sen gick den där filmen "Click" också, å  den har jag inte sett så får kanske ta å kika på den om jag inte somnar.

Får se om jag slänger in ett till inlägg om jag orkar sen. Måste ju njuta av min sista lovdag... puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0