söndag - 31 januari 2010

Godmorgon.

Vaknade för två timmar sen. Sov ut ordentligt idag efter att ha varit upp länge både i fredags å igår. Å när jag gick upp halv tio igårmorse var man inte lite trött heller. Men gårdagen var übertrevlig å hade skitkul =)

Fick skjuts hem till 1 och sen somnade jag diiiiiiiiiirekt. Så jäkla trött var jag, haha. Men nu är jag pigg å glad och vet att jag aldrig kommer att somna ikväll men sånt får jag väl ta då. Ny skolvecka imorgon och det känns inte alls bra. Vi har matteprov på fredag tydligen å det kommer gå åt helvete känner jag.

Men nu ska ja sluta deppa och sätta mig med den stora påsen med tacochips som mina föräldrar köpt. Gotttttttttt, men inte nyttigt. Det orkar vi inte tänka på. PYSS.

JAG HATAR VINTERN, HIT MED SOMMARN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0