stuga - 21 januari 2010

Usch.

Den där gubben som var här var en som äger en stuga en liten bit utanför torsåker. Å nu har mamma och pappa bestämt sig för att köpa stugan. Den har inte ens någon toa, mysigt. Hatar dass, det är så jäkla äckligt.
Mina föräldrar försökte även med att muta mig med att det är en gubbe som bor 300 meter därifrån, som har två nordsvenska hästar. Och han köpte en sadel i somras. Kul, dom är säkert inte ens inridna!?

Nej jag tänker INTE åka dit. Bestämt. Kanske under en dag och se hur det ser ut och så. Men inte mer! ;o  fyfan. Nej nu ska jag går å lägga mig å läsa. Kapitlet igår var kort så blev rätt tidigt :o  aja, pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0