tidsfördriv - 7 januari 2010

Berätta 4 sanningar om dig själv:
- Jag har verkligen slutat att riva på naglarna. Helt otroligt!

- Jag lovade mig själv att aldrig läsa någon av twilight böckerna, men nu har jag läst två kapitel i första boken och är helt fast. Herregud, jag som hatar att läsa?

- Jag är världens blygaste människa, helt seriöst. Men bara första gångerna man träffar mig så är jag sjukt blyg. Sen brukar det vända till att jag blir översocial och helt galen, haha.

- Jag kan inte tänka mig ett liv utan hästar. Det går inte. Dom är så jävla underbara! haha.


Berätta 4 saker du gjort idag:

- Ätit frukost.

-  Duschat.

-  Blivit besviken.

-  Städat mitt rum.


Berätta 4 saker du har på dig just nu:

- Morgonrock.

- Trosor.

- Glasögon.

- En snodd. hehe.

Skriv 4 saker som du hatar:

- Föräldrar som jämt lägger sig i, eller inte litar på en.

- Skräckfilmer (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

- Höjder.

- Att vara ensam.


Skriv ner 4 saker du älskar:

- Sommaren, helt klart! Då menar jag såklart sommarlovet. hehe.

- Att sitta på hästryggen.

- Dinosaurier, eller att älska är väl att ta i... haha!

- Sociala människor. haha! Dom gör livet så mycket enklare. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0