tisdag - 12 januari 2010

Tja!

Skoldagen gick bra. Sega lektioner, men den gick ändå rätt så fort ändå.. konstigt nog.

Efter skolan så drog jag hem å tog mig någonting å äta och åkte sen till stallet med hanna. Red nallebjörnen på banan idag. first time. Gick däremot inge bra. Hon har ju inga broddar så halkade hela tiden. Så medans Hanna hoppade med kalle, skrittade jag runt lite å tog det lugnt. Några travsteg här å där men kände att det inte fick bli så seriöst idag. Lektionen var inställd så kändes bra, för hade ju inte gått så bra utan broddarna... hoppas nanna fixar det tills nästa gång, hehe =)

Nu är jag jättetrött, eller det har jag varit hela dan, så ska ta å borsta tänderna å hoppa i säng. Men ett kapitel i boken först. Annars kan jag inte somna, haha... Imorgon väntar ännu en dryg lång dag i skolan. Buhä... godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0