tisdag - 26 januari 2010

Tjo.

Skoldagen gick snabbt idag. Fick skoltröjorna också, de va trevligt.

Kom hem vid halv fyra. Åkte å red lektion för första gången där. Kände mig som en nybörjare för allt vi gjorde hade jag aldrig gjort förut. Här är det kroppen man tänker på i förstahand. Men det var jävligt intressant och lärde mig mycket. Red dessutom min nallebjörn! =D  hon hade redan skor som man sätter i broddar i, kom vi på idag. lyckat.

Så nu framöver så är det nallebjörnen som gäller. Å jag är så jävla glad för det.


Händelserik dag, nej, men jag orkar faktiskt inte skriva nå mycket. Ska ta tag i svenskauppgiften idag. Om jag orkar. Känner mig så jäkla trött, men ska vara klart tills imorgon. Men jag hinner klart imorgon på lektionen så det är lugnt.

Annars då... hm.. näe.. inget mer. imorgon är det skridskor som gäller på idrotten. TAGGA! lovelovelove.

godnightgodnightgodnight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0