tisdag - 5 januari 2010

Hej. Sorry för bad update men har inte orkar suttit vid datorn. (sitter vid max dator nu, hehe... varför? näe bara kände fört.)

Gick upp halv nio och var typ dötrött. Kaaaaaaaan det bero på magda? hahaha. Okej det var värt det!

Iallafall...
så åkte jag upp med hanna å hennes mamma till stallet. Red Ronja. Shit. Tjockare häst får man leta länge efter! Men den där magen ska BORT! Om det så är det sista jag gör ;)  Hon ska bli en nallebjörn istället för en grizzlybjörn. haha! Aa. Men hon var jättetrevlig att rida. Man tror att hon ska vara hur seg som hellst men det var helt tvärtom! Snacka om att vara frammåt. Fick knappt stopp på henne när vi travade dom där 5 metrarna. Det är ju nästan pinsamt, haha. Men jag gillar na, helt klart! På lördag blir det Sotas tur. Rida islandshäst för andra gången. Jag är helt klart nervös. Men ska bli skitkul =D

Okej, mer om vad jag gjort idag...
När vi åkte hem från stallet (med stenfrusna tår) så körde hannas mamma in till donken och köpte mat till oss. Seriöst, gud vad jag älskar hannas mamma! Mamma å pappa också, haha, eftersom hon skjutsar så mycket. Men som tack så ska jag ge henne en flaska vin (haha..) som mamma å pappa ska ge henne som tack :) 

Okej, än en gång åter till vad jag gjort idag....
Så när jag kom hem så käkade jag upp den smarriga maten. Sen tog en snabb dusch och la mig i soffan under en filt och med min kelsjuka katt. Var så mysigt så jag stannade kvar där ända tills vi skulle käka. Efter det har jag inte hunnit så mycket mer. Men föräldrarna har precis åkt iväg till nått ställe, krogen eller nått. Så blir lugnt här ikväll. Skönt! Nej nu ska jag sluta skriva innan inlägget blir alldeles för långt. hejs!


shit vad lite snö det var förra åter :o 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0