torsdag - 14 januari 2010

Hejhejhej!

Min snälla mormor skjutsade mig till skolan imorse för det gick ju inga bussar. Å sen har skoldan bara rullat på med svenska, so, no och estet. Våra estetlärare e så snälla å lät oss bara fylla i en blankett sen fick vi sluta =) 

Klassen har även beställt klasströjor (eller vad man kallar de? haha) med tryck på å sådär. Så dom kommer om typ en, två veckor. Alla är dåligt ivriga, haha.

Aa, men under dan så har jag inte gjort så mycket. Kollade på top model, med pappa som satt å sov i soffan. Sen fick han bestämma och då somnade jag, hahaha! Sen väckte han mig coh jag lärade plocka ur diskmaskin, astrevligt. Sen gick jag tillbaka till soffan och somnade igen.. Kommer INTE somna ikväll, haha. Men Jag ska hoppa in i duschen nu och sen träna på spanskaläxan å sådär. Får se när jag lägger mig. Och imorgon är det ÄNTLIGEN fredag! sköööönt. Men nej nu måste jag gå. pusshejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0