torsdag - 21 januari 2010

Tja!

Dagen har rullat på bra i skolan. Helt vanliga lektioner som jag inte orkar skriva upp idag. Åsså var emma tillbaka, eller ja tillbaka å tillbaka, hon åkte till skolan bara för att lämna pengarna. Stackarn som reagerar på minsta lilla ljud. Va hemma å vila upp dig nu! ;o

Hm, annars idag så har det inte hänt något. Jag å magda GICK till skolan imorse och kom inte för sent, helt otroligt! Men nu vill vi ha vår/sommar så vi kan få börja cykla någon jädra gång. Pengarna börjar försvinna nu, busshelvete -.-

Annars under dagen så har jag legat i soffan framför tv:n. Glaad att inte haft nå läxa den här veckan! Så jäklans skönt =)  

Imorgon så har vi ingen spanska så slutar tidigare, kanon! Drar iväg till stallet så snabbt som möjligt när jag kommit hem. Kan ju inte rida på lördag eftersom jag ska på öppet hus på nytorps naturbruksgymnasium. Det blir spännande.

Nej nu är jag riktigt hungrig. Pappa sitter å pratar med någon helt random som han sprutade bilen åt. Kul? nej! JAG VILL HA MAT! Svälter här. Do some pannkaka know =o  byebye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0