torsdag - 7 januari 2010

Godmorgon!

Eller, godlunch? haha. nej men jag vaknade för typ någre timmar sedan, orkar inte räkna. Men halv elva vaknade jag iallafall. Drog mig upp käkade frukost och hoppade in i duschen. Skulle egentligen åkt och kollat på den där stugan men det blev inge. Han/hon som äger den ringde igår och sa att vi skulle ta det en annan dag för det var för kallt eller något, haha?

Så idag blir det bara bio. Om det ens blir det, för jag får inte tag på magda vart hon nu är? Äh, löser väl sig annars tar vi väl det en annan dag då. Den går idag halv fem. Så om tre timmar isånnafall då =)



Igår så fick jag ett mejl från hon som jag hade kontaktat genom en annons som gällde att bli medryttare, å det var för hur många månader som hellst. Och då hade jag fått som svar att det var en annan tjej som hann före, så då var det ju kört. Men nu i det nya mejlet hade hon skrivit att hon behöver en till! Helt klart så är jag intresserad, men vill bara veta vart den står någonstans först. Stod i annonsen att den stod i Vallhov, men finns det verkligen hästar där? Har aldrig sett någon iallafall, haha ;o
Så jag väntar på svar från henne nu.

Trots att jag redan fixat så att jag rider på tisdagar och någon dag i helgen uppe vid hanna där. Så fixar jag nog in en till plats i veckan för den här hästen också :)  Men det beror ju på som sagt vart den står då. Men vi får se. Hoppas på så nära som möjligt iallafall! Jag som redan var nervös inför lördag, åsså nu det här. jisses.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0