fredag - 30 juli 2010

Under denna otroligt roliga fredag har jag städat hela mitt rum, som verkligen behövdes! Tog tyyyp 3 timmar, pausade lite ibland men det gör ju inget.

Vid fem satt jag mig på moppen och drog upp till stallet. Precis när vi gick till bilen för att åka till hagen och öste den ner regn, underbart! haha. Men var mindre underbart att sätta sig på en blöt häst sen. Men det gick bra, förresten så blev det saknade nallebjörnen ronja idag! Hon lyssnade bättre än jag trodde hon skulle göra och hon var otroligt lugnare än jag trodde. Dakita slår henne med hästlängder (haha -.-)....

Annars så har jag tagit mig en lååååååååååång härlig dusch, käkat hamburgare och slappat lite framför tvn. Jag vet att jag jämt säger att jag ska sätta på en film efter varje inlägg typ. De händer 1 av kanske 3 gånger. Blir alltid kvar vid datorn eller så går de nå bra på tv, haha! Men nu är jag seriös iallafall. puss!


en trött, torr och SMAL ronja. det här var dock bilder från tidigare i somras. Nu är hon smällfet igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0