gå härifrån - 20 juli 2010

Vart en sväng på banan idag med hästarna. Hoppade lite smått med gandur, tyckte de var kul så avslutade då så han inte får några hemska vanor som kalle ;) .. Red sen en galoppsvänga på travbanan (låter helt fel, haha). Kom hem ganska sent pga att hannas släktingar bor i stugan som nanna hyr ut. Så stannade en liten stund. Jag är ju världsbäst och såhär lät det i stallet:

Hannas släkting: can I sit? (på hästen alltså..)
Jag: ja de kan du väl! :D
Hanna: my din idiot, hon pratar inte svenska -.-

HAHHAA... ingen kommentar. Vi hörs imorgon puss.


har märkt att jag ofta knäpper kort på min cykelkorg, den är spännande ok?





VOFFLOR IN MY HEART


i watching u. det ska föreställa ett öga för dom som inte fatta. å jag tyckte de var kul. för jag e trött.





"kugen och drottningen" HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0