inside in the inside out - 21 juli 2010

Barbacka turen gick super, fast det smärtade en hel del i baken och hästen vägrade gå tillräckligt långt i vattnet. Så det blev ett stort misslyckat försök. Men innan sommarn är slut ska vi gått i vattnet å simmat! Så är de.
Hanna var iallafall duktig fotograf så ni får väl några bilder som roar er smått.

Annars så har jag hunnit duscha, krossat en tallrik och proppat i mig supergó glass med hallon. Förresten så har min saknadebästavän kommit hem nu! Så jag väntar på att hon ska krya på sig lite så hon har kraften att flumma sönder sommarn som aldrig förr och det ska bli så jävla grymt.

Imorgon så ska jag sova ut, rida dakita och laga mat åt en hungrig max sen när jag kommer hem. Dagen ser rätt så bra ut alltså! Funderar vad jag ska göra med dakita imorgon bara, har lust att ta lite småskutt så hon får ta i med dom stela benen. Jaja, vi får väl se. pusspåer.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0