JAG ORKAR INTE - 11 juli 2010

Asså den jävla värmen, det är bastu i hela huset och det hjälper inte att öppna fönstret för det är fan varmare ute. JAG BLIR SÅ FÖRBANNAD... Iallafall, så blev bio & äta framflyttat till tisdag fast då blir det bio i gävle å käka å max. Så de ser ja fram emot.

Imorgon så är det att fota hanna & osy som gäller, men det är mot kvällen så innan dess ska jag vattna blommor, tömma kattlåda, ta in post + tidning, sätta moppen på laddning osvosvosv.. Så hinner nog med rätt så mycket imorgon :)    Nu ska jag lägga mig framför teven och kika tills jag blir trötter. puss!


typiskt, kom nyss på att jag laddade över alla bilder jag knäppt idag på den stationära.. snacka om dum, men aa de är ni som läser som lider inte jag, ha-ha. Så ni får en random bild från stugan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0