köttablöblö - 23 juli 2010

Blev en vända på åsen idag, som alltid typ. Gandur lydde när vi testade om han frivilligt gick ifrån kalle så det var ju super. Nästa gång blir det en längre bit så får vi se hur han reagerar. Han vart väldigt stel/öm i vänster fram för skon satt löst, så fick gå halva vägen med honom till hagen. Stackarn..

Annars så har jag hunnit käka, duscha och smällt i mig massa taco-chips. Imorgon lunch åker vi till falun med en massa släktingar från pappas sida. Kommer bli...rent ut sagt skittråkigt om jag ska vara ärlig. Tror inte jag kommer ha de minsta kul men vi får väl se. På söndag åker vi vidare till Orsa. Kommer hem på kvällen. Så vi ses på söndag! puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0