lördag - 17 juli 2010

Igår kom de inge inlägg, varför? vet inte, orkade inte helt enkelt trots att jag inte sovit någonting. Vart så himla pigg så kunde inte somna. Så kommer bli skönt att sova ikväll kan ja säga! haha längtar.

Idag har jag inte gjort så mycket.. solade lite. När solen försvann gick ja in och jag har ätit upp allt mitt godis, haha.. :(  så bakade muffins, snacka om att jag överträffat mig själv, suuuuuuuupergoda och inte alls torra. Love haha, måste sluta vara så fet, men de är ju lördag...


Imorgon så är det ridning som står på schemat, både gandur och dakita. Får se vilken tid det blir med gandur, så anpassar jag in dakita efter det. Får hoppas på att hon är gladare imorgon, eftersom vi inte körde nå hårt så tänkte jag göra det imorgon på en åker. Får se om jag byter bett så hon kan slappna av i nacken, de bettet hon har nu gör så att hon spänner den så att det ser ut som att hon går i form, men de gör hon inte. Så funderar väldigt mycket på det, dock så ska de ju regna så då kan man inte rida på åkrarna. Hoppas på att det hinner torka då, hehe. Mindre snack om hästar nu...


Nu ser min kväll ut såhär: film, käka, filmfilmfilmfilm och SOOOOOOOOOVAAAAAAAAA. puss.





dom blev missbildade. men görgoda.


Jag hatar denna kvava värme, tål den inte. Mår allmänt dåligt och orkar inte någonting, normal värme jatack!


Min mobil börjar strejka.


världenströttastetrisse får avsluta mina randompics från idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0