måndag - 12 juli 2010

Noll uppdatering här idag ser jag. Har insett att det blir dubbelt så jälva varmt när datorn är på så jag lät den vara tills nu, skulle inte suttit vid den alls, fyfan vad varmt de är i mitt rum, äckligt varmt..

Idag har jag iallafall varit till stugan en sväng med mormor å morfar, de skulle dit å fika så då ville alla träffa mig så lärade följa med.. Kom hem vid fyra, satt mig ute en stund, typ 20 min sen dog jag. Åt lite sen drog jag till stallet.

Där knäppte jag kort på när hanna hoppade osy. MÅSTE ha ett nytt objektiv för mitt suger verkligen.. tror jag har råd. får väl hoppas, haha.

Sen när jag kickade igång moppen, så flög hela kicken + plasten som sitter runt om kicken på moppen bort. JAG VET ATT JAG ÄGER SÅ JÄVLA HÅRT, förbannelse. Så hannas underbart snälla mamma skjutsade hem mig. Sen blev det ett väldigt agressivt samtal mellan mig å mamma, var så himla förbannad på moppen och nu sätter jag mig inte på den igen, SKA ha en ny som fungerar, jag blir så jävla förbannad...

Annars... så har jag hunnit äta, tänkte ta ur linserna men de är onödigt, ska upp åtta imorgon och rida direkt så sover med dom idag.. slapp jag göra det.. btw så är min lillebror hemma, han tröttnade å hängde med hem haha.

Bjuder på några söta bilder från idag...



<- osnyggt   ...  snyggt ->        


puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0