minnet svek igår - 28 juli 2010

Glömde heeeeelt bort att blogga igår. Men red iallafall Strimma igår på dagen och Dakita på kvällen. Sen bar det av till magda och sov över där. Saknade människa! Men när man väl träffat na så sticker hon iväg till stockholm å är kvar där resten av veckan, tacktack.

Idag så har jag såklart hållt hus hos magda men vid 6 så stack jag hemåt och sedan direkt till Dakita. Sen har jag varit hemma ensam under kvällen, lugnt å skönt. Ska kanske sätta på en film eller tvn en liten stund nu, sen slocknar jag nog... Vi hörs imorgon! puss.


som ni kanske ser blev det "miljöträning" för oss igår på banan en stund innan vi red ut. Gick förvånadsvärt bra trots lite protester i början.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0