onsdag - 14 juli 2010

Hej på er. Eftersom det regnade en skvett igårkväll när jag å syster var på bio så är det inte lika kvavt ute, så idag har jag solat, spelat kubb och badminton med mamma och max hoppade in en sväng och körde kubb med oss. haha. Så har bara hållt mig utomhus hela dagen, duktig jag.. får hoppas på att jag fått lite färg iallafall :)

Imorgon så är det att rida Dakita som gäller, får se hur vädret är annars rider jag väl på kvällen. Sen så vet jag inte riktigt om jag följer med och kollar på ny moppe, pappa skulle försöka byta ut den på någon firma haha, får se hur det går.. den han tittade på på blocket var så jävla ful -.-  så hoppas den på den där firman vill byta så slipper jag den där fula.

Nu är de glass på g! puss.


bild från i början av sommarn, grönare gräs + mindre blad på häcken längst bort + mindre blommor + mindre värme, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0