"ösåska?" - 29 juli 2010

Vaknade av att de åskade imorse, ett jävla muller var det, så var upp å drog ur tvn och tog upp persiennen å la mig i sängen igen. haha, mysigt. 

Har inte gjort så mycket under dagen, mest suttit inne och roat mig med de ena och de andra.
Tog mitt lata arsle och släpade mig iväg till stallet och red Dakita. Tänk att jag orkade det, men de var tur för det var så jääääääääkla härligt ute! Helt sjukt. Var sådär mysigt kallt (haha) så man satt på sig en fleece-tröja och red iväg till sjön. Var alldeles vindstilla och dimmigt. Så himla härligt och lugnt ute. Gick i vattnet och såg två sånna där skitstora fåglar plaska runt i sjön längre ut. De var de enda som hördes. Så himla skönt, åååå..., skulle inte slutat rida, haha.

Fast kom hem vid 7-tiden och har inte gjort så mycket. Ätit, duschat, de vanliga, haha. Ska sätta på en film eller något nu. puss!


känner knappt igen gubben min. Hoppas på att han fått nya skor tills imorgon och går att ridas, annars får vi väl se vilken häst det blir.... hoppashoppas....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0