tisdag - 6 juli 2010

Sitter just nu och väntar på att hannas mamma ska komma och hämta upp mig så åker vi till stallet sen. Sista gången på sota, sad.

Dagen har iallafall bestått av skins-tittande hos magda, ifyllande av gymnasiebrev och lite annat smått å gott. Visade sig att mitt gymnasium kommer att vara uppe i högbo. Rätt bra, för då kan jag förmodligen fortsätta rida där uppe, men det visar sig väl.

Hm.. vad händer annars.. Magda sticker iväg med emma en vecka eller två på fredag. Å jag blir ensam hemma från fredag till tisdag, så det är väl ganska mycket okej. Rider ju nästan varje dag så då är det ganska lugnt, men väldigt skönt å slippa familjen. Kommer vara tomt dock, men jaja.

På torsdag så övernattar jag med hanna i högbo. Ska hjälpa till på ett läger, blir säkert trevligt, om man räknar bort alla småbarn... Nej nu ska jag ta å byta om! puss.


fifan vad tråkiga bilder ni får.. busigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0