torsdag - 1 juli 2010

Vaknade halv 1 imorse, sköööööönt å få sova ut utan en morgonpigg magda ;)

Drog nästan direkt till dakita å red. Jävla häst, hon krånglar och gör till sig hela tiden. Stegrade sig när jag skulle kolla om stigbyglarna var likadana så fick hoppa undan så hon inte hoppade rakt på mig ;s  så tror hon haft problem med att stegra sig förut så ska försöka sätta ett kommando på det så hon vet när hon får göra det och inte. Just idag vart jag ju så chockad så ville bara låta det vara. Lugn annars när jag red så de är bra iallafall.

Har varit hemma några timmar nu och hunnit duscha å käkat. Var även väldigt sugen på glass så det slank ner de å, ehh. Nu har jag inget mer å skriva om. puss.



vilken av dom kom jag in på tror ni? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0