torsdag - 15 juli 2010

Gick upp 9 imorse och såg att det var molnigt ute, så flög upp ur sängen och var aspigg på att rida utan den stekande solen. Men eftersom jag alltid har turen med mig så blev det precis soligt när jag var klar och inte ett moln syntes på himlen... lucky me...

Red en timme ungefär och ställde upp ett hinder å skuttade över en gång. Dakita var så jävla sur så jag visste inte vad jag skulle ta mig till ;s 

Sen under resten av dagen har jag hunnit varit och kollat på moppar, alla var för dyra, great, haha. Så ska kika lite på blocket. Sen så har jag varit å handlat med mina föräldrar inför helgen. Dom har dragit iväg till stugan och jag är här hemma. SKÖNT!  Nu sitter jag och laddar hem några filmer jag kan underhålla mig med under kvällen. Vi hörs imorgon, puss!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0