vaarmt - 10 juli 2010

Har varit å handlat och kom hem för en stund sen. Var inte så mycket som behövde handlas in men bara sånt ja behövde, dock glömde jag glassen trots att jag hade skrivit upp de -.- ...

Sen så är de så sjukt jävla varmt ute (och inne..) men det är ingen sol, så det suger, fan ingen idé att de är varmt utan sol för man kan inte göra någonting ute utan att dö av värmeslag. Hoppas de blir svalare mot kvällen men de skulle tydligen bli åska, så hoppas vi hinner hem från stallet innan dess.. Gandur som gäller nudå, är grymt taggad faktiskt! Men nu ska jag ta å käka lite kräm så jag inte blir skithungrig under tiden i stallet. Efter de blir de tacos! puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0