varmt, för varmt - 13 juli 2010

Hej! nu berättar jag om dagen..

Blev först en tur upp till stallet och red Gandur, kär i hans galopp, så himla underbar! love it. Gjorde inte så mycket, så varmt.. Men hästarna fick iallafall sig en dusch, dom lyckostarna ;)

Kom hem vid 11-12, kommer inte ihåg -.- .. käkade å drog sedan med mamma å pappa upp till ridklubben för att hämta min döda moppe, var tydligen inte plast runtom kicken utan aliminium, så pappa blev helt paff för det där skulle typ nästan vara omöjligt att gå sönder, haha. Jag har en förbannelse så jag lyckas med allt... Blir iallafall en ny moppe, TACK att dom äntligen inser hur jävla förbannad jag blir på den där skrothögen! Får se när jag får en ny, snarast hellst men vi får väl se.

Nu sitter jag inne och dör av värmeslag, funderade på att gå ut å sätta mig men jag tål inte den här värmen. Lökar sönder, får extrem huvudvärk och blir yr, hur mycket jag än dricker.. Så håller mig inne ett tag och går ut ibland. Så jävla drygt... kan det inte bara ösa ner regn istället? Skulle vara SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR skönt.

Ikväll blir det först att käka på Max och sedan bio, med syster såklart. Blir trevligt. Nej nu dör ja här, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0