9c is the fukin shit - 8 juni 2010

Sådär, då var allt som skulle vara gjort, gjorts. heh.


Åkte å red och gick rätt så bra, förutom att det spåra lite med att vi börja slå varandra med piskorna, haha! smääärta. Ska fortfarande göra hämnd, får komma ihåg de tills på lördag. Vi red iallafall till "hopp-plätt/banan" och först gick det ganska bra, iallafall för mig å sota. Hanna fick kämpa med en bångstyrig kalle, haha.. Aa sen så VANN JAG när i tävla, fifan vad man är grym!

Direkt när jag kom hem så slängde jag i mig mat, tog ur linser å shit, duscha, drog till magda å satt på lösnaglar (ooommmgg säger jag bara, kan inte ens skriva ordentligt på datorn..), sen hem igen och ha i massa i håret, prata med mamma om imorgon, städa och nu ska jag borsta tänderna å lägga mig. Imorgon är typ den sorgligaste dagen någonsin, kill me. Vi höres antingen imorgon (tvivlar jag på) eller så syns vi helt enkelt på torsdag när man är sisådär lagomt död! pusss.


sista gånget i klassrummet, SAD.



på avslutningslunchen idag.







åsså jag å världens bästa kärring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0