fredag - 18 juni 2010

Nämen här vare dött, men inte så konstigt egentligen för gissa vad jag sysslat med i 3 timmar? Jo, städat mitt eländiga rum som inte städats sen i julas skulle jag tro, haha! Grym jag är. Så ni kan ju gissa hur pass mycket det var att städa undan, upptäckte att jag är jävligt bra på att sprida ut mina gamla linser också. Dom har suttit fast på min spegel, tv, fönster, stol, byrå, böcker, golvet, dosor, tavlor, osvosvosv.

Även har jag hittat massa gamla gosedjur, fan vad mycket pokémon jag hade! haha. Hittade även B1 av bananer i pyjamas och en apa som jag jämt höll på med å som fortfarande låter när man trycker den på magen, haha! Skriver ett till inlägg efter detta så blir det inge långt, heh. puss.


jag glömde knäppa före bild, haha så ni får bara efter. + B1 & nån pokémon jag inte minns namnet på, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0