fredag - 4 juni 2010

Gårdagen ägde sönder! Började med att gå av vid slottet och gå in å kika lite, var där i ca 15 min sen drog vi för de sög, haha. Gick runt på stan och kikade i massa butiker, var verkligen inte på shopping-humör så köpte inget. Käkade på burger king och sedan tog vi båt över till grönan. Åkte Extreme, helt sjukt, jag åka extreme?! Jag höll på att dö iallafall, aldrig mer! haha. Sen fick jag med emma upp i kvasten 2 gånger även, grymt. Sen träffade jag på lillebror några gånger som också var där, haha. Men grönan ägde verkligen med dom bästa. Sen bussresan hem var väl rätt okej den å, fast man fick inte sova.. Var hemma typ halv ett och slocknade direkt!

Idag är det ridning som står på schemat. Åker upp till högbo och rider med hanna, blir troligen en lite längre tur med strimma och sota idag och det gillas! Skönt väder, inte stekande sol men ändå varmt + blåser lite så då är det inte lika mycket mygg = perfekt ridväder. Annars så följer jag med till stugan ikväll (om vi inte kommer hem allt för sent) och sover över där tills på söndag, kill me? Kommer tröka ihjääääl och det kan inte bli värre än att det bara finns dass där. Sjukt äckligt. Får leta på mig en häst och rida hem..... vi höres ikväll! puss.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grönan är ju inte så tråkigt att gå på. :P

2010-06-06 @ 02:36:04
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0