idag - 26 juni 2010

Vi kom hem för några timmar sen, vid 12 rättare sagt. Å jag har käkat och packat upp halva väskan. När jag var in i max rum en sväng fastnade jag framför sims 3 i knappt en halvtimme. Tröttnade och kollade ut, bestämde att jag skulle ut å sola men då försvann såklart solen så nu sitter jag här. Var meningen att jag skulle vart å ridit nu men ja flyttade ju fram det till imorgon så orkar inte krångla utan väntar tills dess.


Hästbyte behövs inte eftersom Sota snart drar iväg till härjedalen (om jag inte minns fel, heh) och är där resten av sommarn. Så då byter jag till Twistur, gaaaaaaaaaaaalet glad. Får se när det blir iallafall, får väl vänta tills dess. Om jag inte kan byta direkt då, får se om jag ser nanna imorgon.


Nu då... hm, vet inte vad jag ska hitta på. Kanske ut och sätta mig i solen för den kommer å går lite som den vill. Sen resten av kvällen vet jag inte, är barnvakt åt min lillebror iallafall. Magda vet jag inte vart jag har någonstans just nu men får väl se senare. Nu är det duschen som väntar iallafall, äckelstuga som inte har någon dusch, blir äcklad av bara tanken... tjing.


twistuuuuuuuur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0