inte okej - 18 juni 2010

Fyfan.. Åker till stugan på onsdag och stannar till söndan (kanske lördan), KILL ME! Och självklart ska sota gå på läger på söndan så det skiter ju sig i att jag rider då. Vill ha en ny häst som inte går på nå jävla läger, å blir tokig..

Annars förutom mitt dåliga humör just nu så är jag jävligt hungrig också, kanske därifrån humöret kommer. Hoppas på att maten blir klar snart så jag kan sticka iväg till magda å bli glad..


haha mormor var helt störd när vi var i valbo i måndags.
- my, jag springer in på gina en sväng ja. (var inne på H&M).

5 min senare..
- titta vad jag köpte åt dig! den passar tills du ska börja på gymnasie för då åker du ju till kenya!


haha suck... Men tröjan passar bra som typ, myströja. haha. okej hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0