jag skoja bara - 4 juni 2010

Blev ni chockade av att jag frivillgt skulle med till stugan, haha? Men så blir det inte iallafall! Stannar hemma, trodde ju först att magda inte skulle vara hemma i helgen och då blir ju helgen supertrök så kunde lika gärna åka upp till stugan, men så vare inte för magda kommer hem om någon timme bara :D  så jag ska slänga i mig något att äta innan dess, plätttaar!


Om ridningen då... vi red en ganska bra bit i skogen och åkrar och vägar. Var väldigt chill med att hanna red strimma, för då kan man galoppera i normal fart och så att sota inte svettas ihjäl efter första galoppen, haha.. Var ritkigt skönt iallafall och stod å mös med hästarna ute i hagen sen. Grima tyckte det var riktigt skönt så hon följde efter mig när jag tänkte gå till nån annan, haha, så söt. Synd att hon inte är typ inriden, annars hade jag dött för att få henne, så jävla gó! :)  Nåmer som hände.... näe


Plättar var det ja... puss!

right now. can u find me in the picture? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0