lördag - 12 juni 2010

Bloggen är tillbaka!

Höll på att ändra design igår men blev inte alls bra, å idag var ja inte på ändra design humör så fick bli som de blev. Jag slarvade lite om man kikar noga, haha fail. Men shit the same.

Åkte ju till stugan igår men åkte hem idag. Regnade som bara sjutton så då hade vi absolut inget att göra förutom att kika på anting 1an eller 2an.... Så ja ni fattar väl varför, haha. Hade iallafall med mig kameran hela tiden igår när jag var ute, men enda gången jag inte gjorde det var på kvällen när vi tog ut charlie en sväng och vad kikar förbi då tro? Jo en älg, förbannelse var de ja...

Har varit hemma ett tag och fick för mig att det skulle vara trevligt med högtalare, och var hittade jag då tro? Jo en ganska gammal men jäkligt grym högtalare med 4 små saker. Basen är inte så illa den heller. Så då vart jag väldans glad =D  Men nu så sitter jag och tittar på prinsessans dagbok, haha liv jao. Nej men vi hörs.


pic från i onsdags, bättre sent än aldrig hehe.





bäver was here.





sweeet heido.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0