lördag - 26 juni 2010

IM BACK!

Fyfan vad jag har trökat sönder i den jävla stugan.. Dock så tog jag mig i kragen och gjorde lite nytta och målade bastun/friggen. + att jag hjälpte till att sätta upp en altandörr, å det var då inte lätt när inga mått på väggen stämde.. Men det fixade sig tillslut iallafall. Annars har jag väl bara varit inne och spelat xbox (haha.. kul liv) men vädret sög ju så vad skulle man annars göra när man bara har 1an å 2an på tv, ingen dator och ingen mobil...

Första dagen var även jag å pappa ut på kvällen och kollade efter bävrar. Efter ett bra tag så bytte vi plats och efter säkert en kvart dök en riktigt stor å fet bäver upp. Fast den blev väldigt arg och plaskade som en dåre när det sett oss, heh, så vi drog oss hemåt. Bilderna blev skitdåliga, vill ha en ny kamera, gick fan inte att ställa in hur jag än gjorde, blev skitförbannad....

Midsommarafton var väl skapligt bra ändå. Mysigt att sitta ute på kvällen och äta, under tak då, eftersom det spöregnade. Ändå var det inte så mycket mygg där så det var rätt så skönt de å. Nytt inlägg kommer om vad som händer idag. pöss.


tydligaste bilden på bävern. kamerajävelsjskdfnkjdsgnkjgnlkrdgnd.

max & charlie. 

han är en nöjd hund ok?

i hålet på friggen/bastun tröck vi in en dörr. det var iiiinte enkelt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0