onsdag - 16 juni 2010

Tjo! Nu är jag hemma igen efter en natt i årsunda. Blev ju som sagt att fota hanna igår, blev dock en halvtimme försenad pga att jag lära upp med två hästar till sommarhagen å sedan gå därifrån, och sen en annan till en annan hage. Jag var STRESSAD.. Men jag hade en jävla tur med trafiklysena på vägen hem, så det ägde nå sjukt. Men vägen till årsunda är dock inte den lättaste att ta sig igenom med moppe har jag märkt, haha.

Efter att ha fotat hanna stack jag direkt till emma, som även hade bakat världens godaste banankaka. Senare mot kvällen så kom hanna och vi stack ut. Åkte till sandviken med simon & edvin, statiol å donken blev det, haha. Sen väl tillbaka i årsunda åkte vi till emmas stuga, mitt ute i ingenstans och åkte på en jävla grusväg i skogen aslänge. Var så jävla äckligt läskigt så jag höll på att dö, fyfan var så jävla rädd. haha...

Kom hem vid 1-2 men somnade nog inte förren 3-4.. Väcktes halv nio, DÖD, å åkte hemåt halv tio. Väldigt skönt ute idag! Magdaaaaaaaaa vaknaaaaa... Nej nu blev det långt. pusshej.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0